Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Україна
САХНОВЩИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
смт.Сахновщина Харківської обл.., вул.Шмідта, 8 64501,
тел.. ( 05762) 3-11-98, 3-19-79
ВЕБ-сайт суду http//sv.hr. court.gov.ua
Електронна адреса суду: inbox@sv.hr.court.gov.ua
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
З метою вивчення рівня довіри громадськості до апеляційних та місцевих загальних судів 26 березня 2014 року буде здійснюватись опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи Сахновщинського районного суду Харківської області.
Опитування є добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи суду. Дані проведеного анкетування слугуватимуть основою для напрацювання рекомендацій покращення надання апеляційними та місцевими загальними судами судових послуг.
З інформацією про результати проведеного анкетування громадян можна буде ознайомитися на інформаційному стенді та офіційній веб-стронці суду 31 березня 2014 року
З повагою,
Керівник апарату
Сахновщинського районного суду
Харківської області О.В . Голікова
*****************************************************************************************************
ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН – УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ
СТОСОВНО ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНИХ СУДІВ УКРАЇНИ
Форма анкетування громадян
Код суду __ __ __ __ Дата опитування «____» _______________2014 р.
Номер анкети __ __ __ __ Інтерв’юер _______________________________________________________
Шановний відвідувач суду!
Рада суддів загальних судів пропонуює Вам взяти участь в опитуванні громадян щодо їх задоволеності якістю функціонування судів. Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами. Отримана інформація буде використовуватися судовою владою України з метою розробки ефективних кроків щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів. Будьте впевнені, що інформація, яка збирається, є цілком конфіденційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді. Від Вашої участі в опитуванні щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картина якості роботи суду.
I. Характеристика респондента:
1. Вік ○18-25 років ○26-39 років ○40-59 років ○60 років і старші 2. Стать ○Чол ○Жін
2. У суді Ви представляєте
○ особисто себе
(є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим)
○ іншу особу
(є адвокатом, юрист-консультантом)
○ інше (вкажіть)
___________________________
II. Якість роботи суду:
3 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1 – дуже погано, 5 – відмінно):
1 2 3 4 5 ○ Важко сказати
4 Оцініть, будь ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з
урахуванням таких аспектів, як:
- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з
матеріалами справи та підготовки до судового слухання;
- чистота та прибраність приміщень суду;
- можливість користування туалетами, тощо.
○ Незадовільно ○ Задовільно ○ Добре ○ Відмінно ○ Важко сказати
5 Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням
таких аспектів як
- наявність інформаційних стендів;
- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;
- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;
- наявність інформації в Інтернеті, тощо.
○ Незадовільно ○ Задовільно ○ Добре ○ Відмінно ○ Важко сказати
6 Оцініть, будь ласка, своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів як:
- дотримання строків розгляду справ;
- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;
- обґрунтованість перенесення судових засідань;
- додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.
○ Незадовільно ○ Задовільно ○ Добре ○ Відмінно ○ Важко сказати
7 Оцініть, будь ласка, виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі
аспекти, як:
- старанність та сумлінність;
- бажання допомогти;
- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків
судового розгляду,
- форма одягу, тощо.
○ Незадовільно ○ Задовільно ○ Добре ○ Відмінно ○ Важко сказати
8 На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
○ Ні ○ Скоріше ні ○ Скоріше так ○ Так ○ Важко сказати
9 На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо?
○ Ні ○ Скоріше ні ○ Скоріше так ○ Так ○ Важко сказати
○ Не беру (або ще не
брав(ла)) участі в судових
провадженнях
10 Для респондентів, чиї справи вже завершено:
11 На Ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим?
○ Ні ○ Скоріше ні ○ Скоріше так ○ Так ○ Важко сказати
12 Чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд?
○ Ні ○ Скоріше ні ○ Скоріше так ○ Так ○ Важко сказати
13 Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?
○ Так ○ Ні ○ Немає відповіді
14 Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення?
○ Так ○ Ні ○ Немає відповіді
15 Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь ласка, вкажіть, чи було рішення викладено
доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим?
○ Ні ○ Скоріше ні ○ Скоріше так ○ Так ○ Важко сказати
○ Ще не ознайомився (лася) з
текстом рішеня
16 Ваші побажання та пропозиції: _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________
Дякуємо за співпрацю! Ваша думка є дуже важливою для нас!