flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведення 26 березня 2014 року опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи Сахновщинського районного суду Харківської області

04 березня 2014, 12:14

 Україна

САХНОВЩИНСЬКИЙ    РАЙОННИЙ   СУД 

  ХАРКІВСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

смт.Сахновщина  Харківської обл.., вул.Шмідта, 8  64501,

 тел..  ( 05762) 3-11-98, 3-19-79

ВЕБ-сайт суду     http//sv.hr. court.gov.ua

Електронна адреса суду:             inbox@sv.hr.court.gov.ua

 

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

  

         З метою вивчення рівня  довіри громадськості до апеляційних та місцевих загальних судів 26 березня 2014 року буде здійснюватись опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи Сахновщинського районного суду Харківської області.

      

       Опитування є добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи суду. Дані проведеного анкетування слугуватимуть основою для напрацювання рекомендацій покращення надання апеляційними та місцевими загальними судами судових послуг.

 

       З інформацією про результати проведеного анкетування громадян  можна буде ознайомитися на інформаційному стенді та офіційній веб-стронці суду 31 березня 2014 року

 

 

З повагою,

Керівник апарату

Сахновщинського районного суду

Харківської області                                                                                                  О.В . Голікова

 *****************************************************************************************************

ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН – УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ

СТОСОВНО ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНИХ СУДІВ УКРАЇНИ

Форма анкетування громадян

Код суду __ __ __ __    Дата опитування  «____»  _______________2014 р.

Номер анкети __ __ __ __    Інтерв’юер _______________________________________________________ 

Шановний відвідувач суду!

Рада  суддів  загальних  судів  пропонуює  Вам  взяти  участь  в  опитуванні  громадян  щодо  їх задоволеності якістю функціонування судів. Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості  послуг,  що  надаються  судами.  Отримана  інформація    буде  використовуватися  судовою владою України з метою  розробки ефективних кроків щодо поліпшення якості  судових послуг та підвищення  рівня  громадської  довіри  до  судів.  Будьте  впевнені,  що  інформація,  яка  збирається,  є цілком конфіденційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді.  Від Вашої участі в опитуванні щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картина якості роботи суду. 

 

I.  Характеристика респондента:

 

1. Вік  ○18-25 років   ○26-39 років   ○40-59 років  ○60 років і старші  2. Стать  ○Чол  ○Жін

 

2. У суді Ви представляєте

○ особисто себе 

(є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим)

○ іншу особу 

(є адвокатом, юрист-консультантом)

○ інше (вкажіть)

___________________________

 

II.  Якість роботи суду:

 

3  Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1 – дуже погано, 5 – відмінно):

1  2  3  4  5  ○ Важко сказати

 

4  Оцініть, будь ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з

урахуванням таких аспектів, як:

-  достатність  та  зручність  місць  для  очікування  оформлення  документів,  ознайомлення  з

матеріалами справи та підготовки до судового слухання; 

-  чистота та прибраність приміщень суду; 

-  можливість користування туалетами, тощо.

○ Незадовільно  ○ Задовільно  ○ Добре  ○ Відмінно  ○ Важко сказати

 

5  Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням

таких аспектів як

-  наявність інформаційних стендів;

-  наявність зразків документів та порядку сплати судового збору; 

-  зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; 

-  наявність інформації в Інтернеті, тощо.

○ Незадовільно  ○ Задовільно  ○ Добре  ○ Відмінно  ○ Важко сказати

 

6  Оцініть, будь ласка, своєчасність судового розгляду  з урахуванням таких аспектів як: 

-  дотримання строків розгляду справ; 

-  вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; 

-  обґрунтованість перенесення судових засідань; 

-  додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо. 

○ Незадовільно  ○ Задовільно  ○ Добре  ○ Відмінно  ○ Важко сказати

 

7  Оцініть,  будь  ласка,  виконання  своїх  обов’язків  працівниками  апарату  суду,  враховуючи  такі

аспекти, як:

-  старанність та сумлінність;

-  бажання допомогти;

-  відсутність  помилок,  які  призводили  б  до  перероблення  документів  та  порушення  строків

судового розгляду,

-  форма одягу, тощо. 

○ Незадовільно  ○ Задовільно  ○ Добре  ○ Відмінно  ○ Важко сказати

 

8  На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду  коректно та ввічливо?

○  Ні  ○  Скоріше ні  ○ Скоріше так  ○ Так  ○ Важко сказати

 

9  На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо?

○  Ні  ○  Скоріше ні  ○ Скоріше так  ○ Так  ○ Важко сказати

○ Не беру (або ще не

брав(ла)) участі в судових

провадженнях

10  Для респондентів, чиї справи вже завершено:

 

11  На Ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим?  

○  Ні  ○  Скоріше ні  ○ Скоріше так  ○ Так  ○ Важко сказати

 

12  Чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд?

○  Ні  ○  Скоріше ні  ○ Скоріше так  ○ Так  ○ Важко сказати

 

13  Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? 

○  Так  ○  Ні  ○ Немає відповіді

 

14  Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення? 

○  Так  ○  Ні  ○ Немає відповіді

 

15  Якщо  Ви  вже  ознайомилися  з  текстом  рішення,  будь  ласка,  вкажіть,  чи  було  рішення  викладено

доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим?

○  Ні  ○  Скоріше ні  ○ Скоріше так  ○ Так  ○ Важко сказати

○ Ще не ознайомився (лася) з

текстом рішеня

 

16  Ваші побажання та пропозиції:               _________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

Дякуємо за співпрацю! Ваша думка є дуже важливою для нас!